Älskade katt


2004 köpte vi en katt. Den fick namnet Missan. Vi köpte henne från min systers kompis vars katt fick kattungar. Nu kommer ni troligtvis tycka att vi var helt j*vla dumma i huvet men gjort är gjort och det kommer aldrig att göras om. Missan var väldigt vild och lekfull och hon plågades av att vara inne hela tiden så vi släppte ut henne alldeles för tidigt. Hon blev påkörd av en bil. Det var en kille i skolan som hade klappat henne och sen hade hon följt efter och blivit påkörd. En man såg när hon blev påkörd och tog med henne till djursjukhuset som ligger nära. De avlivade henne. Det var hemskt ska jag säga. Riktigt hemskt!

Här är 3 bilder av vår fantastiska lilla kisse.

Disse

Shit va gullig du var när du va liten! (du är gullig nu med! <33 )

2009-03-15 @ 14:55:51
Anonym

Hejsan viola ida här jag bara undra hur gjorde du det där med bilderna på missan det var jättefint och hon e super söt!!

Många kramisar ida vi hade jätte kul i vb

2009-03-15 @ 17:53:00
E

Stackars missan:(

2009-03-17 @ 18:19:49
URL: http://garderobsrattan.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: