Äntligen fredag


Hejsan!

Idag är det äntligen fredag. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll förutom att sitta och rösta på Laila typ hundra gånger. Hehe. Hon är ju BÄST! Vem ska ni rösta på? Ni kanske hejjar på båda.. Vem vet. Ska nog ta det sista av Ben & Jerry's:en jag har kvar. Det är den där cookie dough, eller nått.

Igår var det ju som sagt Oscarsgalan. Vi fick inget pris men blev nominerade till allt förutom bästa manliga och kvinnliga. Vi skulle ha vunnit på bästa klippning. Det var faktiskt lite orättvist att vi inte fick det priset. Och om det skulle finnas pris för bästa specialeffekter så skulle vi också lätt vunnit xD. Det var en väligt rolig kväll och vi kom inte hem fören halv 10 ungefär. När jag kom hem åt vi mat- pasta och falukorv- och sen kollade jag på.. Hmm, va det Grey's Anatomy. Ja det va det väl. Tror det. Sen gick jag och la mej. Var riktigt trött så jag läste typ 4-6 sidor i Molly moon boken och sen somnade jag typ. Blir nog ingen bild på outfiten från igår. Fick ingen bra bild. Ingen var hemma =(.

Ha en bra dag och rösta som galninger på Laila ikväll! Puss puss!


                 Dålig bild, men men
                            Rösta!!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: