Autografer och singlar


Yes yes yes!
Ida ringde och vi åkte till V-by tillsammans. Det va många som uppträdde och alla va huber bra. Men jag måste väl ändå säga att EMD va bäst. Så fort de var klara sprang vi till kön för att få autografer. Vi stog i kön i över 1 timme. SUCK. Men vi fick våra autografer tillsist. En sak som jag blev extra glad för va att Danny sa att mitt namn va fint! Haha. Sen gick jag, Ida och Idas mamma och tog autografer av Anna Sahlene och Maria Haukaas. De va jätte bra. Hade gjort en skiva tillsammans.


Dannyyy!


Mattiaaas!


Hehe, lite dålig bild men.. Eeriiik och Mattiiiiiaaas!


Killarna på senen!  Gu va bra de va!!<33

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: