Dålig uppdatering


Tjoo!

Förlåt, förlåt, förlåt och än en gång, förlåt. Jag har värkligen inte uppdaterat på jätte länge. Ska skärpa mej! Lovar.
 
Idag var det skola mellan 8.10-15.00. En ganska rolig dag faktiskt. Men det blev sämre.. När jag närstan var hemma kom jag på att jag glömt nyckeln. Fotbollsträningen började ju 5 och jag behövde gjöra läxan. Gick iaf ner till Linnea där jag fick ta en macka och sen tittade vi på TV. Jag älskar hennes söta kissemisse Mysan. Så himla söt! Kom iaf hem sen och tog en Billys. Mums fillebabba.

Träningen var så hmla rolig! Vi körde bara roliga övningar som match och en passningsövning. Skit kul! Sen var det hem och dusch ta en dusch och käka som gällde. Nu sitter jag här md min blogg och ska sätta på 4:an för Sveriges värsta bilförare. Haha, det är ju riktigt roligt ju. Hur kan man vara så dålig på att köra bil? Jag ska bli MYCKET bättre!
Min syster är och kollar på EMD. Igen! Hehe, hon är knäpp.

Puss & kram skumbanan! (fick det från Fabbi tror jag)


Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: