En vanlig måndag


Hellu!

Japps, idag har det varit en helt vanlig måndag. Har skrivit planering och haft klassråd mm. Det var väl en rätt okej dag. Jag har typ suttit och lyssnat på I hate this part hela dagen. Hehe. Jag har inte lärt mej den utantill en som jag hade tänkt att göra tills idag men jag ska värkligen försöka.

Ikväll ska jag rida. Hoppla hoppla. Det ska bli kul. Tror jag får rida på Atlet som vanligt. Han är BÄST.
Juste, igår hade jag ju match. Det blev 1-1. Vi spelade bra (som vanligt), eller iaf i första halvlek då vi gjorde det första målet. Sen tappade vi lite i andra och släppte in 1 mål. Men vi spelade skit bra tjejor! Vi äger och vi ger aldrig upp! Vi ÄR bäst! Det var ju inte så fint väder. Snön började falla ner. Inte kul! Det höll ju på att bli vår!

Jag hann inte skriva nått mer igår. Sorry. Kom hem vid kvar över 8 ungefär och då var jag trött och behövde tvätta av mej. Och äta för den delen.

Puss och ha en bra dag!



EMD in my heart forever! Love you guys<33

tora

Snygg blogg

2009-03-23 @ 17:35:35
URL: http://nallen.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: