Ett extra inlägg


Jag behövde skriva ett extra inlägg för att berätta att jag inte kommer blogg så mycket imorn. Det är så att direkt efter skolan (kvart i 2) så åker jag till stallet och när jag är klar där så åker jag hem och blir hämtad för att åka till fotbollen. Ska försöka skriva lite imorn på kvällen men vi får se om det hinns med.

Idag på ridningen fick jag Atlet som jag trodde. Har skit ont i baken nu. Ajaj. Det hände en väldigt läskig sak. Chapplin (en stor häst) fick typ hjärtattack under lektionen. Inte den lektionen som jag red på utan den innan och på stor häst. Jag rider alltså på ponny. Ja, ni fattar.. Han fick iaf hjärtattack och de ringde veterinären. Mer vet jag inte. Åker ju som sagt till stallet imorn så ska se om jag kan få reda på nått mer. Riktigt läskigt va det..

Läs min systers blogg här. Den är skit bra xD
Disse

De ska antagligen avliva. FAN VA DE HÄNDER GREJER I STALLET :'( <33

2009-03-16 @ 21:37:45
URL: http://hoooon.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: