Måndag igen


Hej allihopa!

Ja, jag kan faktiskt säga så eftersom att jag faktiskt hade 19 unika besökare igår *stolt*. Jag hade 11 unika och 40  (vet inte vad det heter men ni fattar nog) typ andra dagen.

Idag började jag halv 9. Min längsta (och ända) sovmorgon. Höhö, annars börjar vi tio över 8. Vår lärare berättade att vi ska vara med i nån konstig sak i 6:an. Det var skolor från Kina och USA med. Det gick typ ut på att vi (vår klass) skulle typ som vara brevvänner med dem fast man kunde prata och se bilder av varandra direkt om jag förstod det rätt. Asså jag menar live bilder, inte foton. Ni fattar tror jag. Det verkar iaf jätte kul och jag längtar!

Apropå längtar.. Heh, jag längtar till väldigt många saker. Ni kan få en liten lista;

* Gothia!! Wihoo! Hela (nästan iaf) vårt fotbollslag ska spela Gothia. Hur ballt är inte det?!
* Klassresan. Fast den är väldigt kort vilket är lite trist. Men vi skulle iaf åka till nått ställe och sova där en natt och sen nästa dag skulle vi åka till Grönan! Jippie!
* Våren/Sommaren. Talar väl för sej självt, hehe =P

* Skolavslutningen/sommarlovet. Jag älskar skolavslutningen då man får ha på sej så fina kläder och känna sej alldeles frii!


Det var nog allt. Lägger till om jag kommer på nått mer.


Juste. Igår kväll kollade jag först på Gossip girl, sen Wipeout och tillsist Sanningens ögonblick.
Vill ni ha lite mer bilder på EMD? Det vill jaag!


Skit bild xD


Lite ball bild faktiskt. Danny är socialast<3


Erik<33


Mattias<33


Hihih, det kommer fler bilder. Thats a promise xD<3

Nu: Musik, chattar och bloggar.      Ses snart.


Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: