Musiken livar upp


Hej!

Efter skolan igår började jag som sagt med att åka till stallet. Kom dit vid ca. halv 3 och va där till 6. Jag och Mikaela skrattade hela tiden typ. Haha! Det var väldigt kul.
På fotbollen började vi med lite jogging. Blev en jätte kort sträcka, men det va en väldigt mysig väg vi sprang på i skogen. Sen hade vi nån skott blandat med passningsövning och sen blev det match. Jätte kul!

Idag har jag vart i skolan, såklart. Vi började dagen med filmen vi håller på med. Vet inte om jag har nämnt det förut, men vi har ett grupparbete där vi ska göra en film på 5 min. Vi har en tönt-film som heter The lord of the test. Det är alltså en parodi (heter det så?) av The lord of the ring (sagan om ringen). Det gick inte så bra för oss, vi skulle börja klippa typ förra veckan men då skulle vi filma det sista och igår när vi skulle klippa kom inte filen upp på datan typ.. Jätte konstigt men tillsist kom den upp, IDAG! Ååh, vad irriterad man blir. Det började att funka vid 11 och vi skulle äta vid halv 12 så vi hann typ inte göra nånting. Men Viktor skulle typ göra hemma när inte vi andra var med (han har det bra programmet hemma hos sej).

Efter lunch hade vi träslöjd. Soft dag! Riktigt skönt. Jag lyssnade på musik ( The voice) sammtidigt som jag gjorde klart min hylla. Den vita färgen ska bara torka.

Har ni sett att det har kommit en ny berg-och-dalbana på Grönan?! Riktigt skoj den värkar. Vi ska ju som jagt på klassresa dit så då blir det att åka! Höhö, jag hoppas värkligen att jag vågar. Insane heter den! Det passar värkligen.


Den värkar jätte läskig ju! Men jag är en sån där som pker mycket så jag måste ju testa xD

XOXO gossip girl<33 ( Näh, skämta, Viola)
sofia

Ja, den där är ju verkligen ett måste i sommar!:)

Tycker du jag ska åka till USA ett år och spela basket?:)

2009-03-18 @ 17:33:27
URL: http://sofiablidberg.blogg.se/
sofia

Jag hittade dig på blondinbellasblogg:) jag heter sofia, bor i östersund,jämtland. Jag är 16 år, haha. vad vill du veta?:)

2009-03-18 @ 18:51:29
URL: http://sofiablidberg.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: