Oscar


Hellu!

Idag har det varit en väldigt rolig dag i skolan faktiskt. Vi hade 2 nationella prov faktiskt. De var faktiskt roliga. Sen hade vi idrott men då kunde jag inte vara med för jag fick ont i min fot igen. I tisdags på träningen skulle jag gå på Ida och råkade dobba henne och samtidigt typ vricka foten. Lyckat. Lindade den hos syster idag. Sista lektionen förberädde vi lite inför Oscarsgalan ikväll. Ska bli riktigt roligt. Jag ska ha på mej den där blåa högmidja-kjolen som jag har visat här på bloggen. Den och den blå toppen jag köpte igår och ett par gråa strumpbyxor. Lägger kanske upp en bild på det lite senare.

Nu sitter jag här och käkar Billy's panpizza. Super gott! Ska strax läsa litre bloggar och så. Sen ska jag göra mej iordning och gå och köpa godis för att sedan trava iväg till Malin. Ska ha sällskap med henne till skolan där vår lilla Oscarsgala kommer vara. Ha en fortsatt bra dag!



                                   Elin det lilla dansfreaket

e

OMG! la du upp den bilden! haha

2009-03-27 @ 13:55:32

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: