Shopping


Hallojsan!

Idag har jag varit i stan och shoppat med mamma och big sis. Vi åkte direkt efter frukost så jag hann inte blogga nånting. Men nu är jag här iaf =D. Vi var i stan i ca. 2 timmar så det var inte specielt länge. Jag hann iaf köpa ett par jeans från Gina tricot för 499 :- , gladiatorskor från Shestore (älskar den affären) för 349 :- och 3 stycken nagellack. Blev jätte nöjd med allting.

När jag kom hem hoppade jag in i duschen och sen ringde Ida. Hon kom vid halv 4 och åkte hem typ 6. Vi ritade och spelade kort bla. Nu sitter jag och lyssnar på E.M.D. Så himla sköna låtar på deras skiva A state of mind. Pappa har fixat min stereo anläggning eller vad man ska kalla det. Fick den från Jultidningar. Den är faktiskt riktigt bra. Ska nog läsa lite bloggar och så också.


 Kanske bloggar lite mer snart. Puss och kram så länge!

E M M A

Svar: tack så mycket, men jag ska tyvärr lämna tillbaka tröjan.

2009-03-29 @ 22:17:31
URL: http://sommarfreak.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: