Sista inlägget på två dagar


Ja, det här blir nog det sista för idag. Har inte haft så mycket att göra så det blev många inlägg idag. Men det är väl ganska roligt.. Eller? Heh, jag tycker iaf att det är väldigt roligt att blogga.

Snart kommer pappi hem och då ska han laga blodpudding. Gott? Ja, helt okej antar jag. Sen sticker vi till stallet. Där kommer jag förhoppningsvis (och troligtvis) få rida min sötis Atte. Kommer ha ont i baken imorgon igen då, men det får jag leva med.

Kommer ju som sagt tillbax på Onsdag. Då ska jag kanske vara med Ida. Ha en super bra tisdag! Puss <3


Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: