Vad annars?


Så fort jag inte har nått att göra blir det bloggen fast jag igentligen inte har nått att skriva. Kan väl skriva lite om vad jag ska göra resten av dagen idag. Mamma kommer hem snart och då ska vi äta. Vet inte vad det blir men hoppas nått gott! Sen ska vi sticka iväg till stallet vid sisådär halv 6 nånting. Ridningen börjar kvart över 7 men jag måste börja göra årdning pollen vid 7 ungefär. Tror jag får Atlet idag. Han har typ skavsår så man måste rida barbacka (utan sadel), ,en det är bara skit kul! Och han är ju så nice i galoppen också så man får bara lite ont i baken. Efter första gången jag red honom fick jag skit ont och världens träningsverk dagen efter. Haha, så går det.
Till alla ni som inte är hästtokiga: Förlåt att jag skriver om hästar men kommentera om ni tycker att jag ska sluta med det eller fortsätta. Det kommer nog komma upp lite ibland. Typ på måndagar och tisdagar för då åker jag till stallet.


Hehe, min toffs för några dagar sen. Hade ingen roligarde.. Eller jo förästen, på EMD ofc! Men det får bli nån annan gång. Ska lägga in fler bilder på datan strax.


Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: