Våffeldagen


Hejsan (alla?) bloggläsare!

Kunde som vanligt inte blogga igår. Åkte ju till stallet direkt efter skolan och sen till fotbollen direkt. En vanlig tisdag för mej. Sen blev det en dusch och sen DH. Älskar det. Men det börjar bli lite mystiskt med han Dave, eller vad tycker ni?

Idag hade vi ett jätte lätt nationellaprov. Man skulle typ förklara vad man tyckte om om några dikter voch läsa dem på olika sätt bla. Det var iaf väldigt roligt tycker jag. Efter skolan åkte jag och Elin till V-by. Eller direkt efter skolan var det inte utan hon skulle gå på tvärflöjt innan så jag fick vänta på henne. Hehe, kul det låter va? Nejmen jag satt och spelade spel på mobilen. Höhö! Vad gjorde jag i V-by då? Jo, jag köpte en topp, en cardigan och ett hårlasso (man sätter typ upp det i håret och får en fin frilla men jag har inte riktigt fattat hur man gör än). Kan lägga upp lite bilder på det sen. Det var väldigt fina saker iaf. Vi käkade lite på massagotti. Tog en kladdkaka och en päron-smil. Gotti gotti!

När jag kom hem blev det kyckling och pasta och snart blir det våfflor. Mums. Vad har ni på våfflorna? Jag själv har äppelmos och grädde. Det är godast.

Ha en bra kväll!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: