Varför?


Jag skulle förhandsgranska ett inlägg och sen när jag ska gå tillbaka så har det försvunnit.. Ååh, jag blir så himla arg! Jag är redan på dåligt humör för det funka inte att lägga in en  musikvideo. Det gör inte saken bättre av att jag är ensam hemma, de andra kommer inte hem föräns ungefär 9.
Musikvideon jag skulle lägga in va iaf Helo med Beyoncé. Den är så himla bra! Jag blir glad(are) varje gång jag lyssnar på den. Skulle behöva den nu.

Jag hade lite halft ont i huvet i skolan idag, en kille i min klass slog mej med en jätte hård kudde i huvet.

Jag själv (ni med för den delen) kanske blir lite gladare om jag lägger in några fina/roliga bilder här på bloggen. Her precis laddat över alla från min mobil.

Fan också! Nu såg jag att inte alla bilder är överladdade. Shit vilken dålig dag asså!
Ni kan få några bilder iaf. Om jag har lagt upp några av bilderna på EMD förut, snälla klaga inte. Det gör inte saken bättre (och inte mej gladare heller).




    
Den här vet jag att jag har lagt in förut men den är så himla fin!


                                 Jag vill kunna ha high heels!


                 Jag i provhytten på Gina i V-by (köpte inget av detta..)


        ..Men därimot den här fina vår-kjolen, Gina 199 :- tror jag

Nu: Vinbärskaka och Arga snickaren (Hehe, fanns inget annat. Eller? Finns det nått roligt som går nu? Kommentera!)

Fan, fan, fan! Nu såg jag att det där innlägget som försvan fanns i utkast! Assååååå..!

Puss & kram på er! Hoppas ni har en bättre dag än mej.
Fabbi

Super snygg kjol, du passar bra i den !

2009-03-19 @ 21:11:01
URL: http://fabiola.devote.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: