12 maj










Hej hopp! Har varit i stallet idag, Ida och Tora följde med som sagt.
De hjälpte mej väldigt mycket så vi gjorde allt man kunde göra med Hallas saker förutom att rykta, haha! Det viktigaste. ;) Hade inte tid med det. Först åt hon och sen gick hon på lektion. Som ni ser på bilden ovan. De andra bilderna tog jag också i stallet idag. Okej.. En tog Tora. xP Den på den mörk bruna hästen (eller svarta som ni inte häst intresserade skulle säga).

När vi kom till stallet var det en man/gube (xD) som ville att vi skulle fylla i lite saker. Haha, typ vad vi tyckte va bra med ridskolan och vadsom va dåligt bl.a. Haha, han va skit schyst!

Åhh, imorgon är det Beyoncé i Globen som gäller! Det kommer bli så j*vla kul!! Hare braa!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: