13 maj = Beyoncé




Hallo! How are you doing? 

Idag kommer Beyoncé till Globen och jag ska ju diiit!!
Kommer bli så jäkla kuul! Har precis duschat så att jag är lite fresh. ;) Fast lika fresh som Beyoncé kan man nog inte bli. xD Har ingen aning om vad jag ska ha på mej. Nån som kan hjälpa till? Blondinbella ska ju också dit. Kanske träffar henne där. :P

Haha, va precis inne på stardoll. Har vart medlem på den sidan gasnka länge nu. Men har inte varit inne på ett tag. Det är ganska kul faktiskt. Ska kanske börja gå in där igen! ;P

emma!

å fett kul ville också oka dit!

2009-05-13 @ 20:53:06
URL: http://emmaahlin.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: