28 maj - dålig uppdatering




Hello!

Jaa, jag vet Disse. Dålig uppdatering.
Jag ber värkligen om ursäkt. Igår så var ju Hannah och hennes lillebror här så jag hann inte blogga. Gjorde lite läxor innan de kom också. Men dagen var väl helt okej annars. Våran vikarie ääger! Hon är så rolig! Hihi. Jag hade träning också. Den gick bra. Vi körde lite långskott på slutet. Det va skeeta kul! Jag börjad prata Göteborska och då började Ellen prata Gotlänska. Hon är så jäkla bra på det asså! Haha!

Idag har jag varit i skolan. Ännu en dag med den roliga vikarien. xD Vi höll bl.a. på med våra SO arbeten, jag jobbar om Turkiet om jag inte har sagt det. Fick ta hem och göra klart. Men vår lärare Maria är så snäll så vi fick sluta tidigare för att vi skulle få mer tid för arbetet. Wihoo! Nu är jag klar iallafall. Gjorde ett collage. Blev rätt fint faktiskt. Kan ta ett litet kort på det så ni kan få se. Verkar det som en bra idé? :P Ikväll är det träning igen. Så jag ska börja laga mat snart...

Imorgon blir det V-by.
Tora och Ida ska med.. Det kanske blir nåra fler. Vi får se.. Hare bra så länge, bloggar nog efter träningen!
Alicia

Fin bild i headern!

2009-05-28 @ 19:11:11
URL: http://soetkofta.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: