Äppelpaj





Mmm, nu äter jag min goda äppelpaj med vaniljsås.
Har precis tittat klart på Robinson. Lite tråkigt, men ändå bra, att Angela åkte ut. Trodde faktiskt att hon skulle vinna. Nu ska jag iallafall titta på Bond, pappa hade lånat den senaste av en kompis. Har velat se den så det ska bli spännande, hare gott!

:(

ser int gott ut

2009-05-10 @ 15:44:46
disse

ooh va gott :D älskar äppelpaj :) <3

2009-05-12 @ 13:21:43
URL: http://wallbeerg.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: