Att läxor ska ta sådan tid!



Bild tagen av Feben

Ååh, bara för att jag har läxor imorrn hinner jag inte änns va med Ida och Tora i 1 ändaste liten timme. Min granne Hannah skulle komma hit och det hade jag glömt bort. Baajs! Aja, vi får göra nått någon annan dag...
esra

dina bilder är skit fina

2009-05-27 @ 07:46:35
disse

Men viola ! Dålig uppdatering! Aja baja xD <3

2009-05-27 @ 22:30:40
URL: http://wallbeerg.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: