Borås!


Hello!

I trosdags kom jag inte in på datan så jag hann inte berätta för er att jag skulle till mormor och morfar i borås.
Men nu är jag här iallafall. Jag har varit med mina kompisar här så har inte kunnat blogga. Och inte riktigt haft lust faktiskt. Det finns så mycket man kan göra här, som att fota. ;P Mormor och morfar har en super fin trädgård med jätte fina blommor. Så jag har mycket att fota. =D Mina kusiner va här när vi kom igår också, så vi va med dem och kompisarna, Oskar 9, Hugo 5, Emma 12 snart och kusinerna Agnes 13 snart och Johan 10 snart. Så vi hade roligt. Vi körde lite dunken (burken, pantgömme, ja, man kan kalla det massa olika saker) och hoppade på Emmas studsmatta.

Idag har vi varit i G Ö T E B O R G! Älskar den staden, så mysigt. Vi åkte båten paddan, fikade och kollade i affärer. Jag letade bl.a efter en skolavslutningsklänning, hittade en massa men ingen som va sådär perfekt. Hittade en superfin på Rut m fl. haha, ja. Den hette faktiskt så. xD Hade aldrig hört talas om den affären förut. Superbra va den iallafall, Linnea köpte en sak (vet inte m jag får berätta) och mamma köpte en söt tunika. Klänningen som jag hittade fanns i minst M =( Lite synd, tyckte värkligen om den.

Jag bloggar med mammas data och den får jag inte ladda över några bilder på. Men bilder kommer när jag kommer hem imorgon, eller på söndag. Då kommer det också komma bilder med pappas system kamera! Jippie!!
Ska ni se på Talang ikväll? Det ska jag! =)
Liisa

SVAR: Tack för din röst! :D <3

2009-05-23 @ 22:48:02
URL: http://theliisa.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: