Förlust


Jepp, den här matchen förlorade vi. Men, men, sånt får man ta. De var ju som sagt 96:or och typ 1 huvud längre än oss. Desutom hade de toppat laget. Hah, det måste ju betyda att de trodde vi var bra, vilket vi är! Vi är bäst! Det kändes inte lika bra den här matchen som förra. Men jag gjorde ganska bra ifrån mej måste jag väl ändå säga. ;)

Mamma hade köpt hem en äppelkaka/paj från vårmarknaden. Jummy! Med lite vaniljsås till blir det ju perfekt. Och till middag blir det potatisgratäng (stavning?) och nåt grillat kött, mums!

Nu ska jag vila, är skit trött i benen..


Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: