Homework






Hej hopp!

Hur mår ni idag? Trötta?
Jag gick upp 10.30, ganska sent för att vara jag. Såg ju på Austraila igår! Så jäkla bra! Den var både sorglig, lycklig och hemsk. Haha. Den var faktiskt riktigt bra!

Nu har jag städat mitt rum och gjort en musikläxa. Skönt att ha den klar, brukar alltid bli så stressad med läxor annars. Nu ska jag sitta vid datan lita, läsa lite bloggar bl.a. Sen kanske jag går ut och fotar lite. ;) Har match imorgon iallafall. Härligt!
Btw, hade besökar rekord igår. 25 unika. Rätt bra tycker jag, =)

mirre :)

va fina bilder <3

2009-05-16 @ 12:59:01
URL: http://lillamirre.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: