Igår och idag


Halloj!

Det var så himla kul igår på grönan! Vi var där från 12 till 5. Vi åkte typ allting som var roligt, haha! Vi började att åka nyckelpigan som en liten uppvärmning. ;) Sen tog vi Tilt direkt efter. Den var as kul! Magen stannade typ kvar uppe luften, hah! Vi gick inte in i spökhuset, vågade inte, haha!  Men Insane blev det iallafall. Riktigt läskig den där asså. Man åker ju typ både baklänges och framlänges så man viste inte riktigt var man tog vägen. Haha, man typ slängde med kroppen fram och tillbaks och snurrade runt och grejs. Haha, läskig var den! Extreme åkte vi 3 gånger. Man vänjer sej. Haha! Jag älskar värkligen den. Blåtåget åkte vi också. Om att sitta och blunda och hålla om Fabbi hela vägen räknas, haha. Såg en läskig sak sär iallafall, sen hörde man ju en massa ljus också. Kände mej så jäkla feg när jag typ darrade av rädsla medan några typ 5 åringar kom skrattande ut. Hehe. Det var några fjortisar som följde efter oss typ hela tiden. Först stog de typ framför oss i kön till extreme och ba: Va glor du på?! till Fabbi. Hon stog typ och kollade på en annan bergochdalbana lixom.. ? Sen kom de efter oss i kön till nått annat och då sa de typ ba: Där e dom igen! Jävla wannabe! Man ba: Okej? de kom efter oss! De kom typ efter oss på fler ställen också. Aja, värkligen tur att Fabbi och jag typ åker samma saker. Annars blir det inte så kul.

Idag har det iallafall varit ännu en tråkig skoldag. Eller, ja, den här var faktiskt okej. Vi kommer ha vikarie hela veckan för våra lärare är lediga. De ska rätta våra nationellaprov?! =S Jag vill veta resultatet och se vad jag har gjort för fel så man kan lära sej av det.. Men icke sa nicke. Det får man inte. Riktigt dåligt tycker jag.


Senare idag ska jag iallafall till stallet. Kommer bli kul. Vill rida ut, fast vädret är ju inte det bästa. Småregningt och blåsigt men det borde väll Donna klara. Tror jag kommer få rida hemme idag. ;)



                                          Blå tåget.. =S


                                    Extreme =D=D


                      Självklart åkte vi Jet-line också! =)=)=)

Fabbi

Haha, det var värkligen skit kul :D <33

2009-05-04 @ 21:13:53
URL: http://fabbii.blogg.se/
Fabbi

Haha, det var värkligen skit kul :D <33

2009-05-04 @ 21:13:54
URL: http://fabbii.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: