Imorgon är det fotboll som gäller




Har väldigt tråkigt just nu. Sitter och kollar lite på Hockey, Sverige - Canada semifinal. Nu är det slut om 10  sek och då har jag ingen aning om vad jag ska göra. Det är bara jag hemma, de andra kommer hem strax. Imorgon kommer jag iallafall inte blogga så mycket. Har två fotbollsmatcher. Första: 7-manna mot Lidingö, andra: 11-manna mot Vikjö. Vi ska vinna!
???

Jag gillar nt fotboll, men lycka till.

2009-05-09 @ 01:05:25
mirre :)

vilken cool bild :O

2009-05-13 @ 22:09:15
URL: http://lillamirre.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: