Jag äälskar fotboll!


Riktigt bra match blev det idag!
Vinnst med 4-2 mot Kallhäll (stavning). Det är inte lätt att göra mål i det här stekheta vädret med målen gjorde iallafall Hellan, Erika, Ida (på en hörna som en i Kallhäll kickade in) och.. Trumvirvel.. Jaaag! Kände mej riktigt duktig! Jag som nästan aldrig gör mål!! Jag spelar nästan alltid back men idag fick jag spela lite höger mitt också och där small det! Hehe. xD Jag tror det va Tessi som passade en sne pass till Dessi, hon fick en motspelare "på sej" men vann bollen och gjorde en super snygg kort pass till mej! Jag är faktiskt riktigt stolt =)

I början på första halvlek spelade jag bra och kämpade ordentligt. Men på slutet tappade jag och gjorde typ ingenting.. Inte det så bra. Men jag gick av plan, hälde vatten över mej och fick en nystart! Riktigt skönt!

Nu har jag ätit supergod lunch. Tomatsoppa med pasta och fårost. Jummy! En av mina favorit rätter faktiskt! Snart åker vi till landet. Ska nog ta ett dopp för det är värkligen stekande varmt ute! Juste, skulle ni kunna hjälpa mej med vad jag ska ta med mej imorn? Det ska ju bli superfint väder och vi har chans att bada så badkläder ska med. MEn vad mer för kläder tycker ni? En dag i varm sol + grönalund och sedan middag. Snälla, hjälp mej!!


Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: