Regn, regn


Hellu!

Gud, va tråkigt väder det är idag. Hoppas det blir bättre imorgon. Idag har jag haft skola från 8.10 till 13.40, som varje tisdag. Första lektionen hade vi matte, sen hade vi "läsförmiddag". Sen var det lunch, potatis och fiskgratäng (stavning?). Ääckligt. Sista lektionen hade vi nutidskryss. Gick väldigt bra för mej. Fick 7/7 och 9/10! *stolt*. Hehe.

Efter skolan åkte jag iallafall till stallet som vanligt. Lite tråkigt i början men sen blev det roligare. Hann med ganska mycket. Nu sitter jag och kollar på Ugly Betty och sen ska jag kolla på DH. Äter kladdkaka samtidigt. =) Jag och Linnea bakade alldeles nyss. Vår granne sitter här också, haha. Hon skulle hämta nyckeln som hon glömt (vi har alltid varandras nycklar, ifall nån glömmer eller nån reser bort). Nu gick hon precis, hehe.

Igår hade vi teori. Tråkigt tänker ni då, men det var inte så farligt. Vi spelade ett "häst-fråge" spel. Faktiskt ganska roligt. Jag och Rebecka vann! Wihoo, fast det var bara hon som kunde frågorna. ;)

Ha det så bra, hugs!



Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: