Terrängritten


Hejhej!

Åååhh,  va kul det var idag! Det började med att vi fick gå ut och bygga hinder. Ganska kul ändå när man har roligt sällskap. ;) När vi hade hållt på i typ 1,5 timme så fick vi våra nummerlappar och veta vilka vi skulle rida med. Jag var nummer 23 och red med Frida. Tur att det var nån jag kände. =) Vi var ett sjukt bra team iallafall. xD När man hade fårr nummerlapparna skulle man käka lite korv. Sen var det bara att sätta igång och göra iordning hästen. Vid ca. 5 i tre skulle jag och Frida gå ut och värma upp i padocken (stavning?). Vid 17 över 3 gick nämligen vårt startskott. ;P Det gick iallafall skiit bra! Förutom att hon typ saktade ner innan hindret (vägrade) så att hon inte kom över, haha. Men man fick knacka igång henne så gick hon skit bra!

Igår hade vi gäster. Typ våra närmaste vänner. Det var jätte kul. Vi cyklade hem till dem och hoppade studsmatta (i typ en kvart), åt godis och kollade på Twilight (!!). Den var så jävla bra! Se den! Typ en av de bästa filmerna jag nånsin sett. Romantisk, spännande och läskigt. Så himla bra!


fabbi

Gud va kul att det gick så bra :) <33

2009-05-01 @ 23:33:35
URL: http://fabbii.blogg.se/
Frida

vi ägde hårt!!!<333

2009-05-05 @ 21:34:56

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: