dålig uppdatering...


Hej allesammans!

Jag har varit borta i två dagar nu, eller borta från bloggen iallafall. Jag har haft lite fullt upp. Varit med kompisar efter skolan ock så där. Idag efter skolan följde Amanda, Tora och Ida med mej hem, vi hade baktävling och körde en annan "lek". Hahah, vi hade sjukt kul! :D Från i onsdags har vi haft elevensval, jag har bild. Igår va vi på moderna museet, det var väl helt okej. Vi kollade på en Dalí utställning iallafall.

Idag är det Fredaaag! Så då är det bara att bänka sig fraför tv:n och titta på idol. Imorgon kommer Maya och ska sova över hos oss, men innan det ska jag på Horseshow med Mirre, Emelie och Bea. :)

Sorry, inga bilder men jag har tagit en massa på det jag bakade till utflykten på museet men de går typ inte att ladda över... Hmm, måste fixas!

Liisa

SVAR: Ganska nära, cirka 20 min me bil :P

Ska dit på söndag igen ;) <3

2009-11-27 @ 17:37:20
URL: http://theliisa.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: