idolerna i kfem.


Tjohejsan.

Jag är hemma från vällingby nu där jag var och tittade på idolerna med Tora. Det va helt proppfullt och alla skrek så man blev typ döv.. Hehe. Lite dåligt var det för det var bara de som har åkt ut som uppträdde själva. De andra uppträdde tillsammans, med de som hade åkt ut också.. Jag orkade inte stanna kvar och ta autografer. Inte smart säger jag bara.. Maya hade fått high-5 med Erik och Calle och Louise hade typ kramat dem. ;D Jag vill också! ;)

Nu sitter jag och tittar på Bonde söker fru och gör läxan samtidigt. Sedan ska jag titta på Grey's anatomy. Men nu ska jag gå in i duschen. Bye ♥


Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: