ORKIDÉ.





Bilder från teneriffa, ny redigerade.

Det är fint väder idag!
Första gången sen vi kom hem från Teneriffa. Dock har jag inga planer på att göra något speciellt ute idag.. Jag kanske tar en liten promenad och säljer ljus. Men jag ska göra lite smycken idag med mina nya pärlor också, och fortsätta läsa När jag hör din röst. Juste, New moon är från 11!!!! :D:D:D Det betyder ju att jag får se dan, fast.. Jag ska nog ändå vänt tills jag har läst ut boken, och jag har typ läst 20 sidor... ;)

Au revoir ♥


Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: