sjukling = jag.




Hej alla friska!
Jag har varit hemma från skolan idag, imorse värkte min hals som in i h******. Nu känns det mycket bättre, så jag kan gu på ridningen. :D

Om ni undrar vad bilden gör där så har jag inget svar.. Hehe. Tog den på Teneriffa och hade ingen annan bils att lägga upp så det fick bli den. ;)

Elin

sv: stackars dig :( vad är du för sjuk?

2009-11-11 @ 13:41:20
URL: http://angelspic.blogg.se/
emmagustafsson, (:

hejsan!

vad är du för sjuk? :( jättefin bild förresten <3

krya på dej,

emmwiiiich ;)<3

2009-11-12 @ 19:00:33

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: