ssumo.




Nu har Amanda och Tora precis gått.
Vi satt lite vid datan och så. Snart ska jag till Maya och äta middag där, ska vara där till 10-11 kanske. Det kommer bli roligt. :D

Igår efter skolan gick jag hem till Ida en sväng, vi pluggade lite eftersom både hon och jag har varit bortresta. Sen gick vi till ett ställe i närheten där vi skulle ha en klassaktivitet. Så j-vla kul! Vi fick köra sån där sumobrottning med stora sräkter som väger typ 20 kg (haha, jag fick köra mot Alex som är typ 170, haha. Gissa hur det gick?), vollyboll på knä, en konstig hockey, och en konstig fotboll. Men det va så kul så att det är inte sant! Vår lärare skratta så hon grät. xD

Adios!


Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: