happiness.






FÄRG vs. SVARTVIT

Trööt.
Har varit hemma jätte länge, men har inte kunnat blogga. I skolan idag tog vi en spruta för en massa olika saker, man blev lite yr efter men nu är det bra. Jag ska snart plugga lite franska *suck*...

Tisdagar är bästa tv kvällarna.
Någon som håller med mig? Jag tror det är rätt många. ;) Först Ugly Betty och sedan Desperate housewifse. Najs i think. ;)

Puss & kram <3

Liisa

SVAR: Tack! :D <3

2009-10-22 @ 18:06:56
URL: http://theliisa.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: