hemmadag.






Det för faktiskt gansak skönt att bara vara hemma för sig själv.

Jag har hunnit ränsa ur en massa saker i garderoben, vissa saker har jag inte använt på flera år. Nu får jag plats med lite nya saker.. Men, jag sak inte köpa så mycket saker, jag ska spara till en kamera. En systemkamera.

Jag har också hunnit med att göra en ny header, den kommer in så snart som möjligt, när rästenav designen är klar. ;)

Lilla Mirre

vilka fina bilder :)

2009-10-03 @ 23:21:25
URL: http://lillamirre.blogg.se/
Lilla Mirre

vilka fina bilder :)

2009-10-03 @ 23:21:26
URL: http://lillamirre.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: