in your shadow i can shine.




Hej bloggen!

Vi fick sluta direkt efter orienteringen idag så jag kom hem vid 1, skönt. Ikväll har jag iallafall träning, äntligen! Jag har längtat hur mycket som helst! Jag kommer nog va lite seg till en början, haha, men jag ska försöka. ;)

Vi skulle igentligen ha sovmorgon idag men jag, Ida och Almir fick stå skolpolis! Åhh, jag blev så arg, vi får typ aldrig sovmorgon och när vi får det, då ska inte jag få det?! Gaah...

Klarizz<3

Det hände mig också

2009-10-08 @ 20:40:55
URL: http://minnesfoto.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: