it doesn't matter.




I'm home.
Första elevensvaldagen idag, tråkigt.. Jag har bild tillsammans med Ida, Tora och Amanda från vår klass. Vi skulle typ göra tekningar som va Miró inspererade, jätte kul, verkligen..

Cupen igår gick bra.
Vi är vidare i final som spelas nästa helg, då har jag egenligen terrängritt men jag hoppar den, vill häldre spela finalen. ;) Jag gjorde illa foten igår på cupen också.. Fick en rejäl smäll och jag hörde hur det knaka till, hehe. Jag fortatte och spela iallafall men när jag kom hem va den helt svullen vid fotknölen.. Jag kunde knappt gå heller, inte bra. Nu känns det bättre iallafall så det blir ridning ikväll. :)
A-C

Hellre stavas hellre!

2009-10-13 @ 11:44:09

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: