they don't care about us.




Igår va det IDOL som gällde för mig hela kvällen.
Därav ingen bloggning. Camilla åkte ut vilket va på tiden, även fast hon va riktigt duktig så passade hon inte in i idol. Själv tycker jag att Eddie och Erika va bäst. Eddies låt ägde dessutom! Han va grymt bra.
Vem/Vilka hejjar ni på? :)

Idag ska jag följa med Maya och Björne till råsunda och titta på när AIK lirar. De skulle möte typ Gefle.. Hejja AIK!

Elin

Vilken fin blogg du har och jag älskar ditt namn! :)

Hoppas du haft en bra dag!

2009-10-19 @ 17:05:46
URL: http://elinhjort.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: