try to find the word.




Tjohej, har varit hemma från skolan ett tag nu.

Vanlig skoldag, so so so so, sv typ. :p Vi såg på en film/dokumentär om typ Casablanka (stavning). Hemsk men bra. Vi har ingen träning idag, tråkigt. Jag måste läsa igenom en wcprc läxa. Sen ikväll ska jag kolla på Mammas pojkar om det är idag, eller det kanske är imorgon? Jaja, det får vi se.

Kram <3

A-C

Stavas Casablanca :-)

2009-10-18 @ 20:14:41
URL: http://varaviola.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: