you down.






Nu är jag hemma från Amandos.
Va där ett tag med Ida och Tora, vi körde lite wii, det där nya spelatet typ remotion plus med träningsgrejer som basket, pingis, cykling, paddling mm. Va hade riktigt roligt! :)

Ikväll ska jag titta på IDOOOL och äta gottis och imorgon är det cup. Fast den börjar på eftermiddagen så man hinner göra andra saker innan. ;)

Kram ♥

emma

hur har kvällen varit sötnos? (:

2009-10-10 @ 00:34:36
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: