back on the track




Igår efter skolan kom Ida, Tora och Amanda hit. vi gjorde det vi brukar göra, fota ;) Vi körde lite överdrivet fjortistema, höhö. Sen förlje jag med och tittade på mitt lags match och fotade den ute i Djursholm. Vinst till oss! :D



Idag va jag domare för första gången... Fy fan säger jag bara. Allt jag gjorde blev typ fel. Dömde för Flickor 8. Det stog regelmanualgrejen att det va 2x20, men jag tyckte det lät så långt så jag fråga tränarna vad de spelar, och de sa 2x15, så jag körde det. Sen visade det sig att det skulle va 2x20, woops.


Efter att jag hade varit domare och tittat på matchen som Ellen B dömde gick jag hem till Ellen A. Vi hoppade studsmatta, spelade kort, åt, fotade och hattade :) Va tvungen att åka hem vid 2 och köpte med mig lite bakelser som jag och mamma har ätit ute i solen nu :) Härligt!

Ikväll ska vi ha gäster, och imorgon ska jag på Mayas konfirmation (stavning?). Fett kul! :D
Ellen :D

asså gud vilket smajl xD <33 men coolt hopp :P

2010-04-25 @ 20:50:59
Ellen (igen)

Vilket proffs det borde varit som tog bild på bagge :P <33

2010-04-25 @ 20:52:40

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: