gårdagens shopping




Randigt är så snyggt tycker jag! Speciellt på sommaren, kommer va fett snyggt till chinos :D Bilden blev dock inte så bra men jag tror den blir skit fin på, 100 kr gick den på. Ringen blev jag super glad när jag hittade, typ en exakt sån jag har letat efter. 50 kr för den :D Båda från H&M.

Nu ska jag starx iväg på träning, och om det här blir sista inlägget kan jag ju passa på att önska er en trevlig valborgshelg! ♥ Puss på er söta läsare :)
Feben

Lägg up videoblogg :)

2010-05-01 @ 13:36:54
Victoria ♥

cute :) fina bilder i headern btw :)

2010-05-02 @ 20:58:30
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: