gränd i svartvitt



Gränd i gamla stan.
Jag hade gjort den här bilden i världens snyggaste redigering, men den gick inte att ladda upp på blogg.se, bajs.

Tjudelu bloggah!
Idag ska jag till Media Markt och IKEA med pappa. Vi ska köpa ramar och... *dun dun dun duuuuun* P... Nej förresten, det får ni veta när jag har köpt det ;) Haha, ha tålamod readers! Nej men vad ska jag göra mer idag då? Jo... Jag har träning, och så ska jag nog ta och gå ut med katterna lite. De börjar vänja sig faktiskt.

Ooooch, imorgon ska jag till stan med Maya. Och den här gången SKA jag orka gå i lite fler affärer och jag SKA orka kolla runt lite nogrannare. Ska bl.a hitta ett par hjärtstrumpbyxor och någon fin topp hade jag tänkt, kan även kika på en ny skinnjacka ;)
ericaandersson-FOTOBLOGG

Bilden va fin den va riktigt cool!:)

2010-04-08 @ 17:23:12
URL: http://jobbiigt.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: