lalalala



Titta vilken söt rosett Maya gjorde på mig i lördags! Jag såg ut som en bebis, haha.

Det luktade vår när jag gick hem från skolan idag!
Hur härligt?! Solen skiner också. Gaah. Nu vill jag bara ut, ut, uuuut! Tur att jag ska ut snart då ;) Fotbollsträning vid 5 och ridning efter det. Fullt upp men riktigt roligt. Tror inte jag kommer behöva underställ idag heller :D Jihaaa! Iallafall. Jag kommer äta middag vid 4, höhö. Inte brä inte brä. Men whatever.

Pusselipuss ♥

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: