sjukling här



OKEJ! Jag vet vad felet är. Det går inte att ladda upp bilderna när jag har ställt in mer skärpa. Kan bero på att jag fotar i JPEG kanske...

Har inte bloggat mycket alls de senaste dagarna, jag ahr varit rätt trött och idag har jag varit hemma från skolan och legat i sängen typ hela dagen. Såg på 2012, riktigt bra film ;D Jag ska nog inte sitta här så länge till, behöver vila mer och seda se på Desperate Housewives och äta middag.

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: