sunny (and funny) day



Bloggar lite sent nu, har haft mycket att göra...
Det har faktiskt varit en bra dag idag, för det första kände jag mig mycket bättre så jag kunde gå till skolan, och för det andra är det ju toppen väder! Jag och mina tjejor hade en macktävling på lunchen, jag loosade... Hehe. Sedan har vi bara haft syslöjd och en skön svenska lektion. Och nu har jag suttit och pluggat lite och skrivit i när jag är upptagen i sommar i min kalender. Varför får ni veta imorn ;)

btw. Jag, Tora, Ida och Amanda började prata om hur man skrev på bloggen när man va yngre. Håller ni inte med om att man alltid förklarade typ varenda sak man skulle göra, typ såhär:
Idag skulle jag va med Alice men hon kunde inte för hon skulle till sin mormor som fyllde 62 år, eller det kanske va 61, kommer inte ihåg... Sedan gick jag till donken och åt en hamburgare, en läsk, och två glassar med chokladsås men sen slände jag den andra för den va äcklig. Så då tog jag en slurk ur min läsk istället (hahahaha).

Ja, ni fattar ;)
Cajsa

Fint foto. :)

2010-04-17 @ 17:45:06
URL: http://hallgreen.blogg.se/
LillaMirre

gud vilket fint foto, specielt ögonen! :) <3

2010-04-17 @ 21:36:07
URL: http://lillamirre.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: