shopping & hopping



Nu har jag ätit en god pasta med fisk middag.
Kom hem från Amanda för en liten stund sedan. Gick dit med Amanda, Ida och Tora efter vi hade varit i vällingby, vi hoppade studsmatta. Det jag köpte får ni se snart, jag är feta nöjd iallafall :D Skolan var fett rolig idag, vi va först på Kulturhuset och kollade på utställingen "Känn dig själv", riktigt rolig faktiskt. Efter det kollade vi bara på en film, den va också ganska bra faktiskt.

Vet ni vad det blir till efterrät?
JOOOOORDGUUUUBBAAAAAAAR!!!

Emzo

HAHAHHA, viola :D

Nu har jag ätit en god pasta med fisk middag.

2010-04-28 @ 22:01:12

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: