vårblommor




Hellö. Här sitter jag och är utråkad, har börjat droga ett spel på min mobil som jag fick av Linnea, helt sjukt att man kan bli så beroende. Iallafaaaaall, idag har vi haft en rätt tråkig dag iskolan, kommer typ inte ihåg vad vi gjorde mer än att ha besök av nån grej. Snart är det träning, det gör dagen roligare ;) Men meeeen, aa, jag är trött...

Imorgon ska jag och resten av familjen till mormor och morfar, vi ska fira valborg där också, så jag kommer inte blogga under helgen, men minst ett till inlägg blir det innan jag åker :D Kul va?

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: