who's the boy behind?




Ida the nörd.

Hello hello fellas!
Har ni haft en bra dag? Det har bannemej jag haft! Först pluggade jag lite med Ida, Amanda och Tor. Okej, det va inte så roligt, men efter blev det riktigt roligt ;) Vi gick ut och fotade en massa, klädde ut oss till lite olika saker och ja, hade allmänt skojj helt enkelt :)

Kom ut från duschen för en lite stund sedan och har suttit och redigerat bilder med en katt i knät. Ikväll är det Desperate Housewives på tv, jihoo! Och imorgon är det prao som gäller ;)
Ellen

hehe fett coola brillor Ida har xD <33

2010-04-21 @ 19:47:28
baggelina

aaahhhh shiet vem e killen bakom??!!:O han va freakin' hot iaf ass snygg!!!!! iihhh

2010-05-08 @ 18:29:40
URL: http://blondforlajf.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: