you got that flower power



Shit va härligt väder det är idag! Solen skiiiiiner. Vi va hemma hos Amanda på rasten idag och svättades ihjäl på studsmattan... Skönt att det äntligen har blivit varmt iallafall. På vägen hem från skolan går jag förbi ett hus där det är ett gammalt par som bor, deras trädgård är helt underbar! Helt fylld med blommor och det doftar jätte gott när man går förbi. Jag vill bara hoppa över deras staket och lägga mig i havet av skilla. Så fiint! :D

Haha, det där lät lite töntigt.
Ida, Tora och Amanda tycker att jag tjatar om blommor hela tiden men vafan. Det är ju vårkänslor! På tal om vårkänslor så ska vi rida ut idag *happy face*. Innan ridningen ska jag på fotboll som vanligt. Inget underställ idag inte!
ELLEN AHL AXELSSON

sv: jag har uppdaterat inlägget så svaret får du där ;).

2010-04-26 @ 17:35:22
URL: http://byellen.se/
mowlston

vilken vårig bild!!

2010-04-26 @ 19:30:33
URL: http://mowlston.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: