purple rain



Hej regn! :o
Eller typ fett konstigt väder? Skolan har varit fett najs idag, gillar min skola faktiskt, sjukt skumma lärare men de är bra ;) Ska äta om cirkus en halvtimme, sen blir det träning i regnet... Eller solen, kanske både och, vem vet?

Juste, en fett konstig sak...
Jag har Spotify premium, alltså den med ingen reklam, och nu, helt plötsligt, är det reklam?!

Och en fett bra nyhet!!!!!! MARC JACOBS KOMMER TILL SVERIGE, YEAH YEAH YEAH YEEEEEEAAAAAAAHHHHH! Tack Tora lilla som berättade, du gjorde min dag ♥ haha!
KlaraLova

Svar; Den lilla katten är min grannes så den kommer ofta o hälsar på och visst är den sööt!;D

2010-08-24 @ 21:38:34
URL: http://klaralova.blogg.se/
LOVA

sv: tack :D jag vet :( det suger, haha!

2010-08-25 @ 07:36:21
URL: http://lowah.blogg.se/
Ann-Charlotte

Anledningen till att det kommer reklam på Spotify är att de tycker att jag inte betalat. Hmm... Måste undersöka det. Men det fungerar kanske bra ändå!

2010-08-25 @ 10:09:20

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: